reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Júlia Fedorová

Júlia Fedorová

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prešovčanka na americkom stredozápade, ktorej náboženstvom je viera v Murphyho zákony a napriek tomu aj vo večný optimizmus Zoznam autorových rubrík:  Zážitky z ColoradaAktuálne stavy mysle

reklama

Zážitky z Colorada

Halloween objektívom

Júlia Fedorová

Halloween objektívom

Halloween sa od včera oficiálne stal mojim najobľúbenejším americkým sviatkom. Aj keď nie je spojený so žiadnym typickým jedlom, halloweenska atmosféra je neopakovateľná. V tomto blogu ponúkam fotografie niekoľkých domov z nášho susedstva, ktoré ma zaujali svojimi dekoráciami.

  • 2. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 542x
  • 4
Barack Obama na vlastné oči...

Júlia Fedorová

Barack Obama na vlastné oči...

...teda skôr na vlastné uši, cez vyše stotisícový dav v Civic Center Parku v centre Denveru som Obamu zahliadla len niekoľkokrát. Napriek tomu som sa však (dobrovoľne) stala obeťou davovej psychózy a aj preto mám po dlhej dobe motiváciu opäť písať.

  • 27. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 871x
  • 5
Deň nezávislosti USA na vlastné oči

Júlia Fedorová

Deň nezávislosti USA na vlastné oči

Aj napriek faktu, že všetci moji americkí známi a kamaráti sú všetko len nie hrdí na svoju krajinu a Georgea W. Busha obviňujú aj zo zlého počasia či pripálenej večere, na deň nezávislosti sa poctivo pripravovali a tešili. Ja som sa tešila tiež, lebo podobne ako my Slováci, aj Američania radi a veľa jedia.  A naviac som sa dozvedela aj také veci, že USA ma 40 miliónov obyvateľov, a že ústava USA bola podpísaná v deň nezávislosti v roku 1776.

  • 7. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 514x
  • 10
Čo si o Colorade myslia Coloradčania

Júlia Fedorová

Čo si o Colorade myslia Coloradčania

Ako sa pozná pravý Coloradčan? Nasledujúce perličky vám určite povedia o Colorade viac, než akékoľvek geografické fakty! Natrafila som na nich na facebooku a voľne preložila do slovenčiny.

  • 20. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 317x
  • 14
Kapitola prvá: O imigračnej kontrole, diétnom pive a baseballe

Júlia Fedorová

Kapitola prvá: O imigračnej kontrole, diétnom pive a baseballe

Prvé postrehy z misie, ktorej hlavným cieľom je overiť si fakt, že „Jú es end ej“ sú skutočne krajinou neobmedzených možností a naplnených snov.

  • 20. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 199x
  • 13
reklama
SkryťZatvoriť reklamu